file Ovesné vločky

  • LUCKYYY
  • Avatar uživatele LUCKYYY Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
Více
09. čvn 2020 08:32 #1 od LUCKYYY
Ovesné vločky vytvořil uživatel LUCKYYY
Zdravím Jerseyho a všechny ostatní!

Jsem úplný začátečník. Mám tunu teorie, ovšem praxe jaksi chybí, a tak jsem se rozhodl něco si uvařit.:ohmy: Vzhledem k tomu, že chci vařit úplně poprvé, rozhodl jsem se vařit nejdříve ze sladového výtažku s použitím metody grain steeping. Všude možně jsem se dočetl o použití ovesných vloček (na pěnu, chuť atp.). Rád bych je zkusil použít, nicméně nevím, jestli je mohu použít podobně jako speciální slad při této metodě, tedy nasypat do nějakého mušelinu a chvíli vyvařit, a nebo mám prostě smůlu a musím si počkat až budu vařit hezky od "začátku" (tedy bez výtažku)?

Díky za odpovědi!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. čvn 2020 17:04 #2 od Jersey
Odpověděl Jersey pro téma Ovesné vločky
ahoj, ze začátku bude lepší když se budeš držet nějakých základních postupů, protože co si budeme povídat ono se všude možně dočteš ledasco. V některých receptech se skutečně vločky používají ale neznamená to, že bys je musel dávat do každého piva. U metody grain steeping bych je určitě nepoužíval. Jsou vhodné například u vícekrokové infuze, kde jsou máčeny hned od samého začátku společně se základním sladem, kvůli konverzi škrobu. Zatím bych Ti tedy doporučil se vločkám vyhnout.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • LUCKYYY
  • Avatar uživatele LUCKYYY Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
Více
16. čvn 2020 10:53 #3 od LUCKYYY
Odpověděl LUCKYYY pro téma Ovesné vločky
Ahoj,

díky moc za odpoveď!