- Thank you received: 0
Varenie piva v dvojizbovom byte
- Turko
- Topic Author
- New Member
Less
More
06 May 2020 11:02 - 06 May 2020 11:05 #1
by Turko
Varenie piva v dvojizbovom byte was created by Turko
Ahojte, už asi cca polroka zbieram študujem informácie k vareniu piva pomaly si aj zadovažujem nejaké náčinie.Kočne padlo rozhodnutie na to najdvoliztejsie a to je all in hrniec Grainfather connect.Trošku problem v tom celom vidím že bývam v malom byte kde by som chcel skusit variť a zato by som bol rád za všetky cenné rady kto varí v takychto podmienkach.Taký menší problem vidim jedine pri chmelovare kde sa bude tvorit para a odpar a bojím sa aby sa mi to nejak nezačalo zachytavať na sadrokartonový strop alebo niečo rozmyslal som už aj nad tým ze by som dal nejaký odsávač pár nad kotol a vyviedol ho von z okna Takže ak máte niekto nejaké tipy a rady ako nato tak sem snimi budem vdačný.Pivu ZDAR
Last edit: 06 May 2020 11:05 by Turko.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boylucky
- Junior Member
Less
More
07 May 2020 14:37 - 07 May 2020 14:45 #2
by Boylucky
Replied by Boylucky on topic Varenie piva v dvojizbovom byte
Zdravim Te,