Začátky vaření že surovin

• Marián Skalka
  • Marián Skalka's Avatar Topic Author
  • New Member
  • New Member
More
31 Oct 2016 13:22 #1 by Marián Skalka
Začátky vaření že surovin was created by Marián Skalka
Zdravím všechny, chtěl bych se prosím zeptat, jsem začátečník a nevim, jak se vlastně vytvori ten recept na to super pití(pivo :) ). Když jsem chtěl dělat první varku, tak jsem požádal Jersey, jestli mi da nějaký ten recept a poslal mi super recept podle mých predstav,tím chci mu za to poděkovat. Ale nechci se ho pořád jenom ptat , ale chci taky vytvořit nějaký ten recept. když náhodou uvidím pivo typu napr. IPA, hned mne napadne jaký slad mam pouzi a jake pomery sladu mám dát?? Nevite kde se to dá zjistit?? Protože mě strašně fascinuje, kdyz mne poslal tedy ten recept jak ví, že Plzně potřebují x kg a Mnichovu y kg..to jsou nějaké tabulky a normy, nebo je to podstatě random poměr ...jde nekde sehnat ty poměry??? To je moje jedina zatím nevyřešená otázka?
Děkuji předem za odpovědi.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Oct 2016 13:48 #2 by 3nohejjelen
Replied by 3nohejjelen on topic Začátky vaření že surovin

• Marián Skalka
  • New Member
  • New Member
More
31 Oct 2016 14:14 #3 by Marián Skalka
Replied by Marián Skalka on topic Začátky vaření že surovin
Ted se na to divam a možná mas pravdu. Ale mne totiž jen zajima, když chces dělat pivo jak poznas že třeba na to potrebujes mnichov a Plzeň ale nevim v jakem pomeru. Ty jsi to přes tu stránku zjistil?? Já jsem tam viděl jen že můžu to použít jako 100% ale kdyz potřebuju udělat svůj recept tak nevím v jakém poměru mam mít ty slady třeba 60%/40%??

More
31 Oct 2016 14:47 - 31 Oct 2016 14:48 #4 by 3nohejjelen
Replied by 3nohejjelen on topic Začátky vaření že surovin
no vzdyt to tam pisu:-))

nebo proste google "american ipa style profile", "bohemian pilsner style profile", "tropical stout style profile", "biere de garde style profile",........

ahoj,