- Thank you received: 0
Ovesné vločky
- LUCKYYY
- Topic Author
- New Member
Less
More
09 Jun 2020 08:32 #1
by LUCKYYY
Ovesné vločky was created by LUCKYYY
Zdravím Jerseyho a všechny ostatní!
Jsem úplný začátečník. Mám tunu teorie, ovšem praxe jaksi chybí, a tak jsem se rozhodl něco si uvařit.:ohmy: Vzhledem k tomu, že chci vařit úplně poprvé, rozhodl jsem se vařit nejdříve ze sladového výtažku s použitím metody grain steeping. Všude možně jsem se dočetl o použití ovesných vloček (na pěnu, chuť atp.). Rád bych je zkusil použít, nicméně nevím, jestli je mohu použít podobně jako speciální slad při této metodě, tedy nasypat do nějakého mušelinu a chvíli vyvařit, a nebo mám prostě smůlu a musím si počkat až budu vařit hezky od "začátku" (tedy bez výtažku)?
Díky za odpovědi!
Jsem úplný začátečník. Mám tunu teorie, ovšem praxe jaksi chybí, a tak jsem se rozhodl něco si uvařit.:ohmy: Vzhledem k tomu, že chci vařit úplně poprvé, rozhodl jsem se vařit nejdříve ze sladového výtažku s použitím metody grain steeping. Všude možně jsem se dočetl o použití ovesných vloček (na pěnu, chuť atp.). Rád bych je zkusil použít, nicméně nevím, jestli je mohu použít podobně jako speciální slad při této metodě, tedy nasypat do nějakého mušelinu a chvíli vyvařit, a nebo mám prostě smůlu a musím si počkat až budu vařit hezky od "začátku" (tedy bez výtažku)?
Díky za odpovědi!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jersey
- Premium Member
Less
More
- Thank you received: 40
15 Jun 2020 17:04 #2
by Jersey
Replied by Jersey on topic Ovesné vločky